The Official Lyrics


LYRICS: If you want me to be your angel You for create me a heaven If you want me to be your angel You for create me a heaven I no fit love brokeman cos me too abi broke oo If i dey here dey hungry eno be your love ago chop o Ma Papa no be otedola Ma papa no be dangote Chorus So if i dey hustle let me hustle If i dey hustle let me hustle If i ask you for my rent o You no fit pay am If i ask you for my hair o You no fit braid am So if i dey hustle let me hustle If i dey hustle let me hustle o ey! 4 things wey women dey love 1 money 2 money 3 money 4 more money Rap 1 Shebi you see say the girl fine No be love na money make the girl fine If na love you dey bring come the table My brother make you throwey You no know say better soup ebi money kill am Omo love no be clothe ano fit wear am Love no be benz ano fit ride am You for no think am twice before you get am Waka for street as adey hustle in peace As adey grind for the bread wey ago take pay my fees Ano want wahala I just want the dollar Even tho you know ma papa no be otedola Wohh! Cash rules everything around me Chorus So if i dey hustle let me hustle If i dey hustle let me hustle If i ask you for my rent o You no fit pay am If i ask you for my hair o You no fit braid am So if i dey hustle let me hustle If i dey hustle let me hustle o ey! Rap 2 This body no be for broke boys This body ebi for big boys Big boys wey dey push big toys Small boys wey dey give small coins Stay back you no go get visa Teaser let me tease ya Ruler you can call me Caesar If you get money then ago please ya Odo y3 d3 sen sika SHUT UP!!!! Sika y3 d3 sen odo BETTER!!! Bank account See alert See my house See my car Money come See my smiles Broke boys stay away Chorus So if i dey hustle let me hustle If i dey hustle let me hustle If i ask you for my rent o You no fit pay am If i ask you for my hair o You no fit braid am So if i dey hustle let me hustle If i dey hustle let me hustle o ey!



Post a Comment

Previous Post Next Post